And there will be sun sun sun all over our faces and sun sun sun so what the heck

I förra veckan var det drömväder här i Paris. Sommarens sista suck. Så varje morgon med fint väder, innan alla turister invarderat Montmartre-kullen (där Sacre Coeur ligger), köpte jag en kopp kaffe i huvudstorlek på Starbucks (skämtar verkligen inte med storleken, kopparna är ju helt insane), en tidning eller medtagen bok och satte mig på en bänk och njöt av morgonsolen.

Så efter att jag druckit upp kaffet (blev lika förvånad varje gång att jag ens klarade det), stängde jag igen boken och gick hemåt och så började dagen.

. Så efter att jag druckit upp kaffet (blev lika förvånad varje gång att jag ens klarade det), stängde jag igen boken och gick hemåt och så började dagen.


Kommentarer
Postat av: Elin-Alice

Det här var ju den vackraste morgonrutinen jag hört talas om, någonsin.

2011-10-12 @ 00:22:28
URL: http://medmiranda.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan vad fin du är.

jag vill bo där med dig.

2011-10-16 @ 18:16:56
URL: http://amandaelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0