En ny liten hyresgäst.

En dag när jag stod och diskade kände jag mig övervakad.
Lillen fortsätter att tassa runt på taket utanför vår lägenhet i ett par dagar.
Och så en dag, när det är sådär varmt att man kan ha fönstret på vid gavel..
så smyger han in och börjar nosa! Jag tjuter av glädje, en katt liksom! I vår lägenhet! 
Han fortsätter och smyger, nosar på allt.
Efter att ha nosat färdigt i hela lägenheten, kände han sig färdig och hoppade ut igen.
Så det enda jag vill göra just nu är att knåpa ihop ett brev till ägaren och fråga om vi skulle kunna ha delad vårdnad om katten. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Siljansson

haha vilken söting! ser ut som den har doppat rumpan i färg hihi

2011-10-30 @ 17:23:41
Postat av: Anonym

Vilket fint besök ni fick.



Mamma

2011-10-31 @ 08:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0